lunes, 25 de mayo de 2009

Takk for en veldig fin dag!

I dag har jeg bestemt å skrive på norsk fordi foreldrene mine tror at jeg kan ikke så mye norsk. Men det kan jeg (vel, jeg kan iallefall litt norsk).
I forrige uke var det lang helg, jeg hadde 5 fridager og Espen skulle jobbe to dager så trodde jeg at jeg kune reise til Bergen og møte Macarena og María José (nordnesjente).
Så det gjorde jeg og vi hadde en veldig fin dag, ikke sant?
Først gikk vi litt i sentrum med barna og etter middagen gikk vi alene. Vi satt på en kafé og jeg drakk en flott varm sjokolade med hvit sjokolade saus (ahhhh).
Jeg skulle komme tilbake fredag kveld men jeg hadde det så gøy at jeg bestemte å overnatte der og komme tilbake på lørdag morgen.
Vi var i sentrum til nesten kl. 12.00 om natta og Macarena inviterte oss til en veldig god (og storrrr) pølse. Nå skal jeg vise dere bilder:

Jeg glemte hvorfor var der ubåter i Bergen, jeg tror at de var der fordi det var 100 år jubileum av den første norsk ubåten.

Disse er noen bilder med rusiske ubåter (tror jeg):



Jeg og min ost og bacon pølse:
Og endelig den verdens største pølse hehehe:
Så nå skal jeg si at jeg hadde en veldig fin dag med dere to so tusen tusen takk!
Og blekager hvis jeg hadde noen fail med norsk =)

2 comentarios:

M dijo...

herregud! du skriver kjempebra norsk! jeg er helt imponert :O

tror at foreldrene dine kommer til å tro at jeg er veldig stygt hahaha, du må bare si at det er fordi jeg er så populær i bergen at jeg må gå anonym hahaha

Para los papás de Ainhoa: Ella escribe noruego excelentemente! estoy impresionada =) Felicitaciones por haber criado tan buena chica!

Gracias Ainhoa por la visita. Un beso!

nordnesjente dijo...

Gratulerer med ditt første innlegg på norsk! Du klarte det helt fint :)

Jeg må også takke deg for at du kom til Bergen. Det var kjempekoselig. Jeg håper og at det ikke blir lenge til neste gang. Kanskje tar vi en tur ned til Haugesund og besøke dere?

Es impresionante lo bien que escribes en noruego, ya que no llevas tanto tiempo estudiándolo.
Vente cuando quieras, que aquí te esperamos con los brazos abiertos :)

Un besote, y recuerdos a Espen.

PD: Sí, lo de los submarinos es correcto.